//////

SIATKA ZASIĘGU

Tak więc siatka zasięgu ankiety, zbudowana na zasadzie komplet­ności topograficznej, a jednocześnie na podstawie analogiczności postawy odbiorczej wobec ustnego przekazu popularyzatorskiego, ogarnia bogatą skalę nieprzypadkowych informatorów, co zostanie ujawnione nieco dalej podczas (szczegółowej analizy identyfikującej osoby biorące udział w ankiecie. W ten sposób zrealizowano podstawową zasadę metody ankietowanej: wystarczającą kompletność zasięgu obok dostatecznej redukcji i eliminacji przypadkowości eksplorowanych. Z tych powodów i dla tych celów ankietę zbudowano w dwu pla­nach. pierwszy identyfikuje szczegółowo osoby poddane ankietyzacji, drugi natomiast stanowi ankietę właściwą, dotyczy bowiem zagadnień bezpośrednio związanych ze stosunkiem słuchaczy odczytów do różno- rodnych form upowszechnienia wiedzy z szerokim uwzględnieniem książki popularnonaukowej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *