//////

POWSTANIE KINEMATOGRAFII

Nato­miast z chwilą powstania kinematografii dźwiękowej zmonto­wał kilka taśm z utrwalonymi efektami szmerowymi takimi, jak np. „Wyruszenie i przybycie pociągu” czy „Bombardowa­nie”.  Epstein i Baudrier zajmowali się komponowaniem odgłosów wiatru i szumu fal, osiągając najbardziej interesujące rezul­taty w Zaklinaczu burzy.Ale od samego początku przed twórcami zainteresowanymi wykorzystaniem szmerów stanęły zasadnicze trudności i ogra­niczenia. Wbrew pozorom repertuar dźwięków naturalnych w porównaniu z dźwiękami muzycznymi okazał się ubogi, a możliwości jego powtarzania jeszcze mniejsze. Wszystko ra­zem natomiast sprawiało mnóstwo kłopotów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *