//////

NIERÓWNOMIERNOŚĆ W DZIAŁALNOŚCI ODCZYTOWEJ

Nierównomierność w działalności odczytowej zaznaczyła się też w doborze tema­tyki. Wzrost i spadek (stałe wahania) można zauważyć w znacznej większości dziedzin wiedzy. Jedynie w takich dziedzinach, jak medy­cyna i higiena, prawo i literatura nie zauważa się spadku. Natomiast zaskakującym zjawiskiem jest spadek w zakresie astronomii i astro­nautyki, matematyki, fizyki i chemii.Przy podziale wszystkich dziedzin na grupy: „przyrodoznawstwo i technika”, „wiedza o społeczeństwie”, „wiedza o kulturze” i „inne”, Prawie całkowite w ostatnich latach oparcie działalności odczytowej na zamówieniach zakładów pracy i instytucji ograniczyło do pewnego stopnia rolę TWP w prowadzeniu odpowiedniej polityki oświatowej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *